pengidaman...sukses!

assalamualaikum wbt

aku moncit.
ni semua salah chot.
pagi-pagi bute da ajak aku ngan ain.
dari kemarin sebenarnye da bajet nak seret aku ni...
7.15am da terpacak kat bawah umah.
takpe..takpe...
demi member dan perut, aku sanggup.



kesesakan lalulintas ayat nak poyo kan sanggup diredahi...





yes!!

Nasi Lemak Presint9 Putrajaya
kawasan makan dekat ngan SK Presint9 + SMK Presint9 (ntah, aku tak ingat sangat name skola tu)


melampau betol...
sarapan sampai Putrajaya nun..dari ShahAlam der.
naseb baek sedap.

muke teruje nak melahap, ngee~~~
 aku pergi ngan chot + ain je.sirap ade hal...

~~~aftermath~~~


ps: on the way to Putrajaya (LDP highway), we stumbled upon an accident which involved a motorist and a bus. the motorist are severely injured. 

No comments:

Post a Comment