akhirnya......

assalamualaikum wbt...

setelah berminggu-minggu dok ulang alik Padang Jawe nak merasa nasi kukus yg menjadik buah muLut si sirap+chot ni, hari ni, akhirnye......aku dapat rase, yeay!!


terliur tak...terliur x....

rase die pade aku, hmm...ok la. ayam goreng die rangup, aku memang suke sal aku bole ratah sampai tulang temulang die. kuah kari, kari kot...ntah, so so la (lau tambah garam gi sket, okeh kot...). nasi die memang sehat la kan, name pom nasi kukus kan...

muke xsabo nak terkam ayam tuh..ngeh3

tapi, bile da makan ramai2, mende so so pon jadi mabeLes. seronok kan makan ngn geng nih...nak nak lagik yg kuat melantak cam aku nih, memang bebaloi baloi ah...

sesi makan ngumpat bermula...wee~~~

fatin: fokus...fokus....

sesi membaham sampai ke tulang terakhir..heheee

aftermath...best wo dapat makan tulang rangup tadik  ;P

muke puas kenyang dapat makan nasi kukus

okeh, until next time aku gi melantak lagik. 
tataa...

ps: tadik aku gi makan ngn ain+chot+shirad+fatin+zatie...kami geng suke makan2, wee~~~~

No comments:

Post a Comment