aku suke makan...

assalamualaikum...

seperti tajuk di atas...aku suke makan. jumaat lepas aku+ain nk pegi amik mama kt Bangi (umah macik a.k.a cikMimi), on da way nk ke sane kami singgah Alamanda (kt Putrajaya tu) jap. cengkonon nk pegi redeem barang kt kaunter Clinique, aku bajet kt Alamanda mesti ade nye. nk barang free kn, sape yg tak gagah nk pegi redeem kn kn kn...   ;P

ok, kembali ke topik asal kite ye kakLimah...carik Clinique kt Parkson, takde rupenye. ok, keciwa sgt. teTibe, teringat........kt foodcourt ade waffle mabeLes. dolu2 cousin aku penah bawak aku makan waffle ni, lame da ahh. lantas, aku dgn sepantas kiLatnye seret ain pegi foodcourt laju2. ain penin2 ikut je la....

tadaaa~~~~
 courtesy from GoogleImages

terus laju2 order choc marshmallow waffle with ice cream. ade yg on stick punye, tapi kerna aku nye size tank perut XXXL, mane cukop doe. yg stick tu kalau makan sorang2 ok la, aku kn nk makan dgn member. huh, alasan semate ini. heheee....

muke tak sabar nak melahap waffle wallaweyh ni...n, aku bambam.

first bite a.k.a. gigitan pertama...auuwww~~~

partner in crime..ngeh3

muke happy dapat makan besh...heheee

tapi, kena diet. laling da bising suh kuruskan perut moncit nih. nak makan waffle sedap ni lagi, laling ni bising ah suh i kurus2 nih...wuwuwuuuuu~~~

kami makan ni...choc marshmallow waffle with ice cream. yum2!! 

aftermath (leleh doe tengok, mane bole tahan)....hehehee


ohh...bagi aku waffle ni agak tak mahal, depa tak kedek barang n eskem. rm8.90...ok la kn??

p/s: sape2 nk pegi makan mende ni, bawak aku skali!!!

No comments:

Post a Comment