lepak same siape??

ehem..malam-malam jumaat ni. 
mesti la bersame insan terchenta sekali.

teh tarik.megi goreng.MeM besar tengah makan megi goreng *heaven*

aku outing ngan mama aku ler. kate due-due bujang, malam-malam menjongket la, muahahhaa...

tadi pi uptown kat Kota Damansara, nak beli housing henpon mama. sekali, rege housing tambah sikit lagi bole dapat henpon baru. takpelah..tapi mama sempat rembat beg besar sebijik, nak buat beg baju pat lima hari katenye. Lima belas hinggit je, tahan bape lame aku tatau. Last time beli beg seploh hinggit, ade la tahan bape bulan ntah. Tapi aku gak la yg tukang koyak nye *ganas punye spesis* hehee...

on the way nak balik umah, singgah mapley sat. Lepas layan megi goreng *sedap woo* sama teh tarik, kami pun blah. sampai umah, tukar baju, zzzzZZZZ....*mak aku la, aku tengah menaip lagi ni kan*

esok insyaAllah aku gerak pegi Muar, doakan aku selamat pegi dan balik wokeh. Nak tido da, tataa. Assalamualaikum~~~

No comments:

Post a Comment