BoNToT yg SeLaMaT.

ini bukan entry pasal bontot Kim K mahupun jLo.

assalamualaikum.

bawak duit beriban ke sane ke mari memang bukan perkara main-main der. nak-nak, bawak duit mak sendiri. tak bau syurga kang kalau hilangkan, nahas kat aku jugak kang. huhuu...

tapi dari dulu sampai sekarang, alhamdulillah...tak pernah cicir lagi. duit sendiri je yg pernah kena curik, tapi tu pun salah sendiri bangang pasal tak bawak beg letak kat depan mase solat mungkin juga duit itu 'hot stuff' atau lebih dikenali duit tak berapa nak berkat.

paling banyak amaun yg bontot (standard la letak duit kat poket belakang kan) aku pernah handle...enam ribu ringgit tunai. tu pun pasal nak pergi beli barang kawen kakak aku sekali harung kat area jalan TAR same jalan Masjid India. berpeluh gak la enam ribu tu sebelum sampai ke tangan si penjual-penjual ngeh3, nak kata lame la aku kena simpan lam poket mase tu.

aku rase atas ke'sensitif'an bontot aku ni la, aku sering diberi kepercayaan menyimpan duit bila nak buat belanje besar-besar oleh family aku semasa shopping frenzy. 



ps: dalam wallet ade bape hinggit je. selalu aku simpan duit banyak lagi kat poket.

No comments:

Post a Comment