TaHaN SaKiT.

kemarin malam aku angkat keluar barang mama beli dari bonet belakang kereta. tengah gigih angkat...GEDEGANGGG!!! kepale aku terlanggar bucu pintu bonet tu. 
senyap+penin+"aku kat mane ni" jap la mase baru kena tu.

benjoL memang hebat. tapi makin hari makin hebat sakit die. pagi ni aku pergi Pusat Kesihatan UiTM kerana aku kan nak save bajet student UiTM lagik.
dokter hari ni sangat sweet, lembut je cakap tak macam dokter senior lain yg cam haram je bajet student datang PK pasal nak MC semate

doc: "Muntah loye takde, blood pressure pun ok, ni effect bengkak awak terhantuk tu la je. Saye bagi awak ubat tahan sakit ye" 

aku: "OK"




ps: aku ade test kul2 ni..ngantuk!!!

2 comments:

  1. pasti pening sekejap terhantuk ....macam mana boleh kena tu...:)

    ReplyDelete
  2. daddy: nak cepat punye pasal la, tu yg terkena tu. sampai rini saye bioL lagi nih. huhuuu

    ReplyDelete