PENGEPIT.

assalamualaikum...



mase member aku offer suruh jadi pengapit,
" waa~~~ nak nak nak. nak aku pakai kaLer ape nih?? "

mase carik baju,'
" alamak..sempat ke nak buat baju ni? ke, beli siap je? eh, kang ter-vogeh lak dari pengantin kang kalau bLing bLing sangat ni "

mase hari nikah,
" eh..hari ni da kena start duty ke? bukan esok kipas2 pengantin atas pelamin je ke?? "

mase hari kenduri,
" alamak, sempat ke nak mekap nih?? pukul berape pengantin gerak dari rumah ni?? "




pengalaman aku jadi pengepit pengapit jumaat+sabtu lepas. majlis kelam kabut sket pasal mase hari nikah, rombongan lelaki terawal lak sampai. mekap tak siap lagi kot nak camwhoring pun tak sempat wuwuwuu..mase hari kenduri, aku terbangun lambat. kena pakse mekap, jadi aku lambat sampai umah member aku tu. naseb baik sempat gak sekali konvoi ngan die. 

debor mase tunggu kadi tengah bebel khutbah

nampak tak puff kat tangan aku tu, buat tepek2 peluh pengantin. mase ni da siap sanding makan bagai. muke lapar~~~

dengan mia yg dok sebok mengemas beg aku.

pepehal...sorang lagik da selamat weh jadi bini orang. aku......lambat lagi kot      T.T

nampak kipas-aku-pegang-disitu pun jadi la...


ps: bukan aku yg mekap+lilit selit tudung tu. tangan aku fail buat sendiri...

No comments:

Post a Comment