carik bLue??

assalamualaikum

bLue = biRu
tema raye kami tahun ini   ^_^

semalam carik kat Jalan T.A.Rahman name ikut signboard, name gLamer jalanTAR la
ukur jalan tu dari ujung sane sampai ujung sane agi satu
tapi...takde yg berkenan
tak2 berkenan tu, rembat gak beg ngan shawl
tak lupe kasut sepasang kat SOGO...ngeh3

tadi petang pegi bayar keta jap je
da kat sek13 ni gi Giant jap
ade berkenan tapi MAHAL SANGAT
tengok jam baru 4+pm, sempat agi ni nak ukur jalan kat KompleksPKNS lak kate hati kecil ku
sampai je kat sane...
banyaaaakkkk sangat baju
pusing skali cop 2pasang baju kaler biru yg da berkenan tapi cam mahai lak nak angkat terus 
T_T

takpe la...cam nak tengok esok kat PAS je
Plaza Alam Sentral, bukan Parti Islam SeMalaya nye PAS ok
on the way back
tibe-tibe...

AIN..O.M.K.!! BAJU TU LAWA!! ADE KALER BIRU TAK EH??

AIN...ADE KALER BIRU!! CANTIK!!!

KAK..BAJU NI BAPE KAK???
serius aku sangat eksaited mase nampak pegang belek bagai baju tu depan owner kedai tu
bikin malu orang tua aja aku ini, huhuuu

kat situ rege letak RM179, akak tu bagi RM160
aku mintak RM155, akak tu ok je..yeah!!
oh..akak tu siap ajar aku cane nak pakai kain die
since kain die jenis kain pario jakun jap since aku memang tak penah pakai pario2 nih

moral of the story:
yeay!! da dapat baju kaler biru
dan
mase kite nak cari satu2 mende tu kompem azabnye la nak jumpe yg berkenan
kalau mase takde tema2 ni
macam2 la yg berkenan terhidang depan mate ni
aishhh


ps: ye..aku cerewet. Naseb baek dapat member cam ain yg kental nak teman aku soping ni. i lap u ain!!
        


  

No comments:

Post a Comment