LanGSuir..eh,LanGSir ^_^

assalamualaikum...

fuh..peluh betina tak kering agi ni,tapi gagah gak menaip post ni buat kenangan.ececeh...
tadi tengahari pas tengok orang buat kuih tiram since aku bangun lambat and da ramai tangan yg nolong, aku pon siap-siap la nak balik umah. malas nak lame-lame kat umah cikMimi, aku balik ah. tapi mama aku tinggalkan, muahahaaa. selase kang baru gi amik, bagi die melepak lame sket kat umah adik die.

eh..dok umah tak bermakne aku goyang kaki je. sebelum balik, mama da bagi list panjanggggg mende yg aku kene buat sepanjang die takde kat umah ni.

aku sampai-sampai umah kene simpan barang-barang yg mama suruh aku hangkut bawakan dari Bangi lam peti ais dulu.

tengok umah cam tongkang pecah, terus dgn loudspeaker "daaannnniiiissssssssshhhhhhh, kemas mainan ko sekaarraaaaannnnnnngggggggg!!!!!!!" ye..aku memang Hitler kat umah.

sementara tunggu die kemas, aku on laptop kite enjoy online jap. da cek notification fesbuk twitter google+ bagai sempat gak layan BlogSerius sepam due aku start tengok checklist mama tadi.

#langsir - iron dan sangkut.

alang-alang aku nak mandi petang kang bagi peluh-peluh dulu biar puas hati basuh baju yg memang kene basuh penangan peluh-keringat tengik tu. gagah la tadi iron langsir tingkap dgn langsir pintu yg berkeping-keping tu besar jap muscle lengan aku sebelah,huhuuu. bayangkan langsir tu da la panjang meleret tak masuk lebar bersame side order iron yg panas ala sauna, memang lebat ah peluh meleleh.   T_T



kami memang suke plain je i kan pemalu orangnye hehee

ade banyak gi langsir, separuh je ni yg aku rajin nak snap. tapi, pas tengok hasil lengan sebelah besar ni memang syiok ah. tetibe nak raye esok, boleh?? hahahaa~~~

k ah..melekit sememeh semua ade nih. nak mandi lu. esok lak setel yg lain-lain tu.

tataa.

No comments:

Post a Comment