pengidaman...sukses!

assalamualaikum wbt.

aritu mase pegi Penang, dalam hati da set da...

"aku nak seret gak member pegi 1st Avenue, nak makan sorbet tu..."







o...'sorbet tu' aku google jap,hahaa 

Sorbet is a frozen fruit dessert typically made with a sweetener and a fruit puree. Refer HERE since i is malas copy paste banyak2,hohoo...


tu rupe stall die yg comel dari tepi, malu nak amik pic depan2 kaunter kan i pemalu orangnye


aku makan perisa lemon pom pom serius ni name sorbet peberet aku ni, since aku tak bole blah ngan perisa lain2 yg ade. ni sume salah zatie, ajar aku makan mende ni. kan aku da ngidam balik ni...bak mai pos kat aku sorbet sekarton, huhuuu...


ni mase 1st time pi makan sane bersame cik zatie kite..n ya, Next Stop also serves great food to munch on. yUMMy!!


aku da google da siap semangat dow, Next Stop ni ade kat Penang je. tu pon kat 1st Avenue ngan Sunway Carnival Mall je.
                                  




T_T





ps: aku makan banyak mende agi sepanjang kat penang tu ari and the best part is...sume ditanggung halal oleh member2 aku,muahahhaaaa

No comments:

Post a Comment