kami mampu..kau hado??

assalamualaikum wbt
hari Isnin ade pasar malam yg ohsem. tapi pasal isnin lepas adalah 2 raye aJi, so mostly peniaga-peniaga masih lagi berjimba beraya dikampung halaman masing-masing. keadaan pasar malam tu agak lah pathetic setakat 10+ peniaga je yg ade. aku da la lame tak pekena taufufa-pasar-malam-isnin (memang lemak berkrim i tell u), sadly macik tu beraya sakan tak jual lak. nasib baek gerai jagung-rebus-peberet-mama ade. 

o..o...lagi satu yg best. telinga keling a.k.a. peneram kat pasar ni memang wallah. singgit sembilan ketul.dapat gak la lepas gian tak dapat taufufa tadik.

 tapi yg aku nak story sebenarnye lain. since my sister the one yg duduk Johor tu da nk gerak balik da. tapi nak soping kat pasar malam dulu pasal nak beli makanan-makanan ohsem tadi la. aku selaku macik merangkap nanny mestilah mengikuti rombongan cikKiah ke pasar kan. sekali adik aku pon nak join jugak. dengan laki die pon nak ikut jugak, layan~~~

walaupun keadaan pasar malam hari tu agak depressing, tapi oleh kerana kekecohan yg dibawa oleh kami adek beradik ni, the pasar became less sucky *perasan nak mamp*. not to mention, kami sempat ber'camwhore'. lol sangat~~~

sebelum pergi harusla menggedik kan

adik aku sekeluarga..korang tengok, mia pon malas nk layan mummy+daddy die

abgK+cikWan+a bit of my kakak

haa...abgK+a bit of cikWan+kakEija

aMni dok tekun la tunggu jagung cup die siap, suruh pusing nk amik gambar pun tak pedulik da.


ps: we do need to this more often guys...i heart you guys!!

No comments:

Post a Comment