MiGRaiN!!

ye
sakit pale

kenape?

semalam ade tikus masuk bilik.
bukan sekor.
tapi DUA.
DUA EKOR!
ni aku googLe..tak koser eh aku nak pegang snap2 gamba gaye gini. 

sudahnye aku semalaman buat operasi.
terbalik punggah barang dalam bilik bagai.
ambik spray nyamuk tu tala kat area yg aku nampak die main cak Cak ngn aku.
kalah orang fogging nyamuk aedes tu weh
dalam 11+pm sekor melompat keluar.
sukses?

BELOM.

aku punggah gegar segala rak lemari dalam bilik.
dalam 2+am aku penat da.
biar pintu bilik nganga senganganye.
sambil layan cabut bulu ketiak movie, sambil jeling2 kat lantai bilik.
lepas abes satu movie, aku tak puas hati.
aku punggah lagi barang yg sepah2 aku terbalik2 tadi.
sekali...

santeeek je die meLompat kat tangan aku.
shit!
tapi bagus.
due2 ekor da blah dari bilik aku.
tapi trauma nye pasal.
aku tak boleh nak tangkap mate.
dok terbayang-bayang makhluk due ekor tadik.
doubLe shit!

around 5+am aku terhanyut kot.
6.30am da bangun.
pale pusing cam disco ball, aku siap2.
hari ni aku SUPIR.
anta MaMA pegi hospital for her regular check-up.

sampai rumah around 1+pm.
makan laksam-mama-buat-memang-ohsem.
tukar baju+gosok gigi.
TIDO.
7.30pm tadi aku baru bangun.
OHSEM!

ok.
nak sambung buat assignment.
tapi layan boLa dulu, hohoho
later alligator, eh..later geng.
assalamualaikum wbt.

No comments:

Post a Comment