KARNIVOR?!

assalamualaikum wbt


menu hari ini : 
                         nasi himpit
                         laksa
                         kuah kacang
                         daging masak hitam
                         lodeh
                         daging dendeng (makMimi bawak dari Bangi)
                         sambel goreng (makasih lagik makMimi)


aktiviti(s)       :
9++am = nasi himpit + kuah kacang + daging masak hitam + ayam goreng
10++am = laksa (aku ganti laksanye dengan bihun. kenape, aku punye pasal la suke)
1++pm = nasi himpit +kuah kacang + ayam goreng
3++pm = nasi himpit + daging dendeng + sambel goreng
5++pm = nasi himpit + kuah kacang + daging masak hitam (tinggal 2keping je, wuwuwuu)
sekarang = terpakse puase malam ni padan muke aku




mama ade masak lodeh, tapi aku takde mood lak nak layan sayur-sayuran hari ni. hehee...
o..buat pertama kalinye adik-beradik mama berkumpul, kat rumah kami. kami adek beradik pun sume raye sini jugak. meriah sangat raye haji kali ni..sebab sebelum ni, bukan kate nak kumpul, raye pun tak sangat. memang meriah bingit aku pun stok nak ngamuk je ngn bebudak ni yg masing2 hiper kuase lapan sebab segale sepupu(s) anak buah(s) pacik(s) macik(s) bergabung!! 


ps: aku tetap ayam-terian walaupun daging nampaknye menguasai carta perut aku ini hari. sekian.

2 comments:

  1. semalam je diet ke laut..rini da makan banyak2 sayur+buah da.

    ReplyDelete