NeW YeaR celebrate kat...

rumah je, nak afdaL lagik kat mesjid. hahaa...

assalamualaikum wbt.

A friend is one who knows you and loves you just the same_ElbertHubbard

Hari ni aku dengan dua member baik (AyuGedik dan CikGebu) aku bersame-same memeriahkan mejlis walimahtulurus ex-housemate aku dolu mase zaman diploma kat UiTMpenang. Ni majlis bertandang die ke rumah pengantin lelaki..since rumah member aku ni kat BalikPulau (Penang ye geng) nun, memang takdan la nak mai kenuri ang kat sana. Kami mai kenuri sini ja, janji kami mai jugak kenuri ang..

Berbekalkan map kat kad jemputan kami pun gagah la pi cari jalan rumah pengantin ni ha. kalau ikut map sebijik sebijat, memang sampai kesudah la ko tak jumpe. Nasib baik bawak co-pilot (aku ler drive, supir berjaye kan) yg agak hebat bearing+GPSdalaman, kami jumpe jugak kenduri tu. Lame jugak la kami disane sebab pengantin tak sampai lagi.

Dah namenye perempuan, ape lagi aktiviti wajib yg boleh dibuat dalam nak mengisi mase lapang2 tu kan. Nak-nak, da lame pulak tak bergabung dengan depa ni. Masing-masing keluar henpon cabuk amik gambar sane sini ler...

ayu + nida a.k.a. cikGebu + aku = geng mooLat


singLe nih..hehee

memey sangat tiQah..

<3 kami <3

HAPPY WEDDING ATIQAH+HILMY



Da siap gambar+salam pengantin, kami pun blah beransur pulang. Sampai umah aku...



kau mampu..kait rambutan pakai baju gLemer + wedges tinggi gitu. 

mase ni aku da tukar uniform, tu yg takde gambar aku skali. MakMimi ngan pakYan se-family nak datang ngepek rambutan jugak petang tu. So aku sebagai bibik berjaye kena la ngepek kan skali...ade la 3plastik besar-besar macik pacik aku rembat kait tadik. Depa tu memang antu rambutan, tu kire sikit je hasil tangkapan tu. sekali hadap..ilang.


anyway..tahun baru ni, banyak azam aku (termasuk la nak setelkan azam lame yg sangkut lagi, huhuu). insyaAllah, ke arah kap-ba-ra-kap-alip-ta-nun punye lah. Geng..tolong doakan aku. 


you scratch my back..i'll scratch yours, ohkayy??






ps: SALAM MAAL HIJRAH ke-1433...

2 comments: